Tredje semesterveckan

(null)

Måndag: Jag och killarna åkte till Sydpoolen vilket är ett äventyrsbad. Det var riktigt roligt 🙂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tisdag: målade staket och sedan hade vi vänner över på grillning och mys! Mycket trevligt ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Onsdag: Målade staket och sedan drog jag och killarna till Upplevelsemuseet. Museet var riktigt roligt, man fick röra, lukta, smaka och vara aktiv, inte så stort museum och lite dyrt tyvärr.

(null)

(null)

(null)

Torsdag: 21-års bröllopsdag för mig och Felix ❤️. F jobbade så jag passade på att måla lite staket samt veckohandlade och sedan firade vi på kvällen med chips och glass samt Black Mirror. Nu har jag sett alla säsonger! Väldigt sevärd 🤩😍🙏🏻
Bilden med 4 skärmar är min käre makes datorplats… En riktig datorkille, animation, 3d grafik och automation är de största intressena! 

(null)

Idag är det fredag, jag har precis målat lite staket, köpte ny färg igår och självklart välter jag ut burken… så säkert 1 liter vaskades 😳😢💸. Hoppas den sista färgen räcker nu 🙏🏻. 26 delar målade nu och endast 6 delar är kvar. Börjar närma oss slutet! 🥳🥂💃🏼

Idag ska vi nog ha spelkväll ifall barnen vill det 🤩

I helgen ska jag och F bo på hotell och så för att fira vår bröllopsdag ❤️❤️

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en fantastisk vecka! Ha det så mysigt på hotellet 😍

Svar: 😍😍
Chetti

2023-07-08 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0