Work, work, work

Drygt 50 arbetstimmar denna vecka delat på 4 arbetspass tar ut sin rätt. Är så så så slut i både kropp och knopp. 

Idag hann jag inte ta min eftermiddagsrast för det var full rulle och många bebisar tänkte att 21/7 var en bra dag att föda barn på… 😅😳😬

Jag var ledig i torsdags så då åkte vi en sväng till Heron City, killarna åt Macdonalds och spelade spel i arkaden. 

(null)

(null)

(null)

Det positiva på jobbet är att vi nu under sommaren får lunch tisdagar o fredagar samt att vi har en glassbox där vi får ta en glass/dag 🤩😍. 

(null)

Roligt är också att jag fick vara med om en fin förlossning både i onsdags och idag! 💓

Nu är jag ledig 4 dagar och det är välbehövligt kan jag säga! 
Imorgon fyller min mamma fyller 85år men tyvärr kan vi inte åka ner o fira henne. Och på söndag blir jag 44år! 😃

Ha en fin helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0