5 arbetsdagar kvar ☀️☀️☀️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nationaldagen i tisdags firade med att storstäda nedervåningen av huset, klippa gräsmattan, köpa ny dammsugare och äta Macdonalds 🤩☀️. 

Jag satt som koordinator i onsdags och det var ett helt ok pass 🙏🏻

Sedan gick jag med min barnmorskestudent torsdag och fredag, bebisar föddes med oss båda passen men igår hann studenten inte in så jag fick ta emot barnet själv vilket var väldigt roligt! 😃 Nu är hennes praktik hos oss över.

I helgen jobbar jag igen… mycket jobb och lite vila… Lördagkväll igen… (hatar att jobba lördkväll) och söndagdag. Det kommer bli tufft på jobbet i sommar och detta är min 6:e sommar… Det har aldrig varit så lågt bemannat som denna sommar och jag vet inte hur det ska gå… Vi får ta ett pass i taget bara… men först 31 dagars semester 🌞🌞🌞

Om precis en vecka är vi i Skåne och firar att min systerson tagit studenten och sedan stannar vi en dryg vecka för att umgås med familjen. ❤️❤️

Önskar er alla en fin helg!! ☀️☀️


Kommentarer
Postat av: Ingela

"You knew summer was coming and kept eating" 😂😂😂

Svar: 🫣🤣🤣🤣
Chetti

2023-06-13 @ 07:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0