Andra semesterveckan

(null)

(null)

(null)

(null)

Måndag: fixade i trädgården ett par timmar

Tisdag: städade härhemma

Onsdag: påbörjade målningen av staketet samt hade vänner över på besök för lite mat och chill 🥰

Torsdag: målade staket

Fredag: veckohandlade 💸💸💸 allt var slut härhemma… och målade staket

10 delar staket klara, 22 delar kvar och vissa delar är en utmaning pga buskar, växter, gran, kompost m.m. Vi gör vad vi kan, det kommer bli så mycket bättre än det varit i alla fall! Har skämts över vårt trasiga och vingliga staket sedan vi flyttade in… På Halloween så passade det perfekt i alla fall hahaha

Självklart har det blivit en del häng ute på verandan, filmer och just nu kollar jag igenom serien Black Mirror, mycket speciell 😂😂

Samuel sade nu i veckan att han har tråkigt, så då fick jag dåligt samvete såklart, för vi har inte gjort någonting
"roligt" utanför huset i veckan. Vi var på Synoptik för att kolla hans syn och den var oförändrad. Sedan beställde vi nya glasögon. Men det var ju inget nöje 🫣 utan 💸💸

Jag har inte haft lust att åka iväg helt enkelt och jag är så fokuserad på målning av staketet så då blir jag uppslukad av det… Men imorgon ska vi på bio har vi bestämt och det ska bli kul! 

Felix tar semester v 28 så vi får en vecka tillsammans och då ska vi också göra lite saker. 
Just nu regnar det här, det har det inte gjort på flera veckor! 

Ha en fin helg allihopa!! ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0