Första semesterveckan

spenderades i Skåne hemma hos min syster Ingells och min svåger Rickard. ❤️🥰☀️ På deras gård Annavälla 

(null)

(null)



(null)

(null)

Söndagen spenderade vi hos min mamma, där var även min syster Karin, bror Max och hans son Joel. Vi åt mat, pratade och skrattade 🤣

Måndagen spenderade vi på Annavälla farm, tog det lugnt och chillade med hunden Chilla.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tisdagen spenderade vi med mamma/mormor i Hyllie Kyrka. Där vi fick äta köttbullemacka, efterrätt och fick höra skönsång 🤩🥰😊. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdags åkte vi och syster Ingells till Tekniska museet och Malmö hus slott. 
Bilderna ovan är tagna 2015 vs 2023 framför kungens säng. 

(null)

(null)

(null)

I torsdags var vi hos mamma/mormor en sväng för att handla åt henne och sedan åt vi pizza och falafel. 

(null)

(null)

Kvällen spenderade vi hos farbror Freedom med familj 🥰

Midsommarhelgen kommer i ett senare inlägg! Ha en fortsatt härlig helg ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0