Intensiv jobbhelg!

På förlossningen fredkväll, lördkväll och söndagdag tillsammans med min student och förlossning varje pass! Fantastiska kvinnor som har gett allt under förlossningen!

Sedan fortsatte min jobbsöndag på BB på kvällen och det var en bra kväll där jag fick fortsätta rå om en familj som vi hade bistått förlossningen tidigare på dagen så snacka om kontinuitet 🥰❤️


(null)

Trött barnmorska efter ha jobbat 7-21:30, totalt dryga 30 timmar i helgen…


(null)

Sommarglassen är tillbaka på jobbet och vi får lov att ta en glass per arbetspass, lyxigt värre 🤩

Nu sitter jag på verandan och ska snart bege mig till jobbet, japp jobbar kväll idag. Men imorgon är jag ledig ☀️☀️

Sedan jobbar jag onsdag-söndag, två helger på rad blir det tyvärr för att jag ska få vara ledig helgen innan min semester och helgen efter semestern. Jag hade skrivit upp mig på ännu ett extrapass på söndagkväll men tog bort det för jag orkar helt enkelt inte… pengarna är redigt bra men känner att jag knappt hinner med familjen och sådant sedan känner jag mig sliten. Så det blir troligen bara ett extrapass nu i juni men så får jag semesterpengar också plus en halv månadslön som bonus för att jag stannat kvar på jobbet. En kvarstannandebonus kallas det 💰

Imorgon på min lediga dag önskar jag att jag bara kunde lata mig men jag måste städa härhemma, jag får lata mig efter det ☀️☀️

Önskar er alla en fin vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0