Helgrapport

I lördags var vi på ett mysigt kalas, sedan slapp i soffan med alla serier som går just nu, älskart.

(null)

Den här godingen hade premiär på Netflix i fredags, säsong 4 USA, och jag ska inte bingetitta utan kollar ett avsnitt/dag i mån av tid. 

Jag är inne på säsong 3 av Bron 🤩 och försöker också att inte kolla för många avsnitt/dag hehehe

I söndags jobbade jag extra med min barnmorskestudent och vi fick vara med om en fin födsel. 🤩

Ny vecka är nu igång, många arbetspass i veckan… Bara ledig på torsdag. Idag jobbar jag kväll, håller först i HLR 12-15, sedan ett pass på förlossningen. Jag tog ett extrapass fredagkväll, då har jag gjort 2 denna månaden och får då en bonus på 5000kr utöver den kvalificerade övertiden på 16 timmar så rätt bra med cash 🤩

Imorgon har Samuels lärare och rektorn på skolan, kallat till föräldramöte då det tydligen är väldigt oroligt i klassen på olika sätt och vis, ska försöka gå tidigare från jobbet om det går, mötet är liksom 16:00…

Önskar er alla en fin vecka, här är det snö igen så våren drar verkligen på sig som vanligt… 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0