Helgrapport

En riktigt bra helg med kalas, Mello, slappande, filmer, serier, skratt och god mat.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett mycket lyckat 11-årskalas med 9 skolkompisar vilket var alldeles lagom. De tjoade och tjimmade, sprang runt och lekte och Samuel var verkligen glad hela kalaset 🤭🫣 
Vi bjöd på pizza från lokala pizzerian, kagor och glass. Självklar fick alla barnen en godispåse när de gick hem.

(null)

(null)

Efter barnkalaset kom min fina vän J med dotter och en kompis till dottern. Vi firade även Samuel med dem så två kalas på en dag 🤪

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen hade vi Mellofest och vilken fest. Vi hade så kul, det sjöngs och dansades hela Mello 😌. Jag röstade på Markus och Martinus men visste att Loreen skulle vinna. Men hon har ju redan vunnit en gång så därför tycker jag det var någon annans tur 🙃

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Köpt lite nytt Påskpynt för om ett par veckor är det dags att fira Påsk och jag är ledig hela Påsken så det blir kul! 

(null)

(null)

(null)

Söndagen spenderas mestadels i sängen ätandes rester från kalaset, med min dator och serier/filmer. Det är så en söndag bäst spenderas hahaha

Det är kaos med vikt och mat, samma gamla visa… 😫 tafatta försök att ta mig tillbaka. Hur kan det vara så svårt? Jävla demoner!!! 

Ny vecka är igång, Henry är med skolan och åker skidor i Romme hela dagen, Samuel är i skolan, F är på jobbet och jag jobbar kväll. Först ska jag hålla HLR 12-15 och sedan jobbar jag på förlossningen med min student. 

Imorgon har jag en halv handledardag ute i Solna, ledig onsdag-torsdag och jobbar sedan fred-sönd. Så ganska ok vecka men utanför mitt fönster vräker snön ner igen 😩😩😩😩😩

Önskar er alla en fin vecka!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag känner med dig. Det är svårt med de där demonerna, hjärnspökena 😱 Jag har också gått upp och ner hela mitt vuxna liv. Jag är liksom av eller på. Nu kör jag min tredje stora viktresa ner (eftersom jag gått upp allt och lite till) och har kommit en bra bit på vägen. Hör av dig om du vill ha pepp. Min mailadress borde du kunna se. Bara om du vill såklart 🤗

Svar: Heja dig!! 🙏🏻
Chetti

2023-03-13 @ 16:34:06
Postat av: Ingela

Så rolig mellokväll 😍 avis! Det verkar ha varit en helt perfekt helg och efter en sån g o d helg så fick du ångest. Dags att acceptera att du bara är människa och det är okej att gå upp och ner i vikt ❤️ Inte som jag då som bara går upp 🙈😂

Svar: Riktigt roligt hade vi 🥰🥳

Inte ångest och inte bara helgen… Känslan är mer ilska och besvikelse över mig själv och hur dålig min hjärna är på att kontrollera vad som är bra för mig…
Det har nu pågått i 2 månader och 7kg upp på vågen… 😩
Chetti

2023-03-15 @ 07:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0