Sportlov

I måndagskväll var jag på förlossningen med min student och vi hade en fin förlossning 🥰. I tisdagskväll satt jag som koordinator och det var en helt okej kväll på förlöset. 

(null)

Jag stämplade ut från jobbet och gick på 5 dagars efterlängtad semester.

(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdagsmorse åkte jag och Samuel ner till Skåneland och direkt hem till
Mamma/Mormor. Vi åt falafel och snackade en massa. Sedan åkte vi och mötte upp min syster Ingells i Svedala och åkte hem till deras gård ute i Slimminge utanför Skurup. Vi fick inviga deras nyrenoverade gästhus. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Andra dagen i Skåne åkte jag till min mamma och vi gick till Hyllie kyrka där vi åt lunch. Sedan handlade jag åt henne och vi fikade lite. På kvällen mötte vi upp en annan syster och så åt vi pizza på Saras restaurang i Skurup.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag, fredag, var vi på två museum i Malmö, först Tekniska/sjöfartsmuseet och sedan Malmöhus slott. Sedan åkte vi till mamma/mormor och fikade. På kvällen kom min systerson med sambo för att äta middag med oss härhemma hos Ingells på Annavälla farm. 

Nu ska vi nanna kudden.

I helgen ska vi på frukostkalas för min brorson, ha lördagshäng/se mello med min brors familj och min syster Ingells och på söndageftermiddag åker vi hem till 08-land igen. Troligen åker vi hem till mamma/mormor en sväng innan vi åker hem. En annan syster samt min systerdotter med dotter skulle komma dit också så vi hinner nog träffa dem med 💓

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0