Helgrapport

Det var en bra jobbhelg tillsammans med min barnmorskestudent och vi hade hand om olika slags härliga familjer. 2 bebisar välkomnade vi igår och 1 idag 🤩. Alla gick bra! 🙏🏻

Imorgon har jag min femte jobbdag på raken och jag är helt slut… flera förlossningar och student alla passen vilket kräver sitt! Imorgon har vi mittbedömningen också innan kvällspasset. 

(null)


Jag är ledig på onsdag och då ska jag fixa i trädgården. Sedan jobbar jag torsd-fred igen för att vara ledig i helgen. 🙂 

(null)


Vi kollar på en andra bil för jag är så trött på den jäkla pendeln som är sen/inställd var varannan dag… Hoppas vi snart hittar en. Sedan är sommarens projekt att köpa nya staketdelar, fixa hela staketet och måla det samt byta hela vårt tak. Vi ska även måla garaget och lite annat. Hoppas allt blir bra! 🙏🏻

Önskar er alla en fin vecka 🤩


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det måste vara en fantastisk känsla att älska sitt jobb så mycket ☺️ det var länge sedan jag kände så, tyvärr. Och så härligt att vara uppskattad och få feedback 💖

Bra med planer för sommaren, glöm inte boka in familjetid med. Hoppas ni hittar en bil snart ☀️🤗


Svar: Det är det, varje dag är ett nytt äventyr på jobbet 🤩

Vi kommer göra familjesaker med 🥰
Chetti

2023-05-11 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0