Helgrapport

(null)

(null)

(null)


(null)


I fredags grillade vi med min vän Anna och son Gabriel. Det var gott och vi hade kul! Vi var även ute en sväng, kollade film och hade fredagsmys! 🤩

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilen anlände under fredagseftermiddagen efter mycket om och men, det var nära att köpet gick i stöpet men efter förhandlingar fram och tillbaka mellan F och försäljaren så kom de till slut överens. 

Jag har nu kört den till jobbet fredag-måndag och vilken frihet! En dyr frihet men vilken känsla 🥰🤩💃🏼

Jag och barnmorskestudenten har haft en fin helg med 2 härliga förlossningar och idag, måndag, hade vi ingen förlossning men andra härliga familjer att sköta om! 🥰

Nu är jag ledig tisdag och onsdag, helt underbart och så ska det bli så fint väder har de lovat ☀️☀️☀️

Vi har sökt lån på huset för att lägga om taket så vi får se om det går igenom, vi har nog typ bestämt oss för takläggaren men vi får se. Staketdelar och målarfärg ska vi försöka köpa i helgen så att vi kan fixa till det och måla fint!
Kul med lite projekt på gång men vi får se om allt går som planerat 🙏🏻😬🫣

Önskar er alla en fin vecka!! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0