Helgrapport

(null)

(null)

(null)

Lördagens upptåg blev besök på Bauhaus för att köpa staketdelar m.m. Slänga skräp på återvinningen och sedan påbörjade vi projekt fixa till staketet sommaren 2023. 

Det kommer ta sin lilla tid men det får bli lite här och lite där, kommer spy på målning efter denna sommar…

Jag jobbade extra i söndagskväll, satt som koordinator och det var ett mycket tufft pass för oss alla! Värkpatienter ringde hela tiden, fullt i Stockholm och vi var färre personal än vad som krävdes… Alla bara köttade på med ett leende på läpparna men det var ingen bra arbetsmiljö för oss eller bra för patienterna… Så jag fick jobba hårt för mina extrapengar 😅😅

(null)

(null)

Morsdag igår! Min mamma firades av några syskon och jag firades lite när jag kom hem från jobbet 🤩

(null)

(null)

(null)

(null)

Ny vecka är igång, jag jobbar ganska mycket och går 5 pass med min student. Jag är ledig onsdag och torsdag vilket känns mycket bra! 

3 veckor till semestern ☀️☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0