Helgrapport

(null)

Fredag på jobbet, halva dagen med min student där vi fick äran att bistå en förlossning 🙂. På kvällen satt jag som koordinator och det var en bra kväll. 
Sedan blev jag upphämtad av min syster och svåger som precis anlänt till 08-land 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags var vi på Heron City en sväng, åt god mat och spelade lite i arkaden. 
Väl hemma åt vi gottegott, spelade spel och kollade på film. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På söndagen firade vi Valborg med att premiärgrilla, äta gott, kolla på film och spela spel. 

En mysig och rolig helg! Nu har syster och svåger åkt hem och vi har ryttat upp härhemma, tvättar och en massa annat pyssel. Är så trött, så hela kvällen blir det ryggläge och serier. 

Ny vecka är igång, första maj och vi är alla lediga förutom Felix som jobbar kväll. Sedan jobbar jag tisd-onsd samt fred-sönd och min student ska gå med mig alla passen 🙂
Skulle planterat lite idag men det regnar för fullt så det blir uppskjutet. 

Önskar er alla en fin vecka! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0