Veckan

Jag och min student har haft 2 förlossningar i veckan, senast idag välkomnade vi en liten gosse till världen 🥰

I onsdags fick jag tyvärr sitta som koordinator så min student fick gå med någon annan. Det var ett tufft pass som koordinator då det var fullt i hela region Sthlm men det var bara att ta ett samtal i taget. 

Igår var jag ledig och tog det verkligen lugnt. Skulle egentligen fixat i trädgården men orkade inte, känner mig så trött och omotiverad till allt just nu, träning, rätt kost, fixa härhemma och i trädgården… kollade serier/filmer och åt istället… 

Jobbar lördkväll och söndkväll tillsammans med min student.

(null)

(null)

Barnmorskans dag idag så hurra för oss!! 🙏🏻🥂🌸🤰🏻🤱🏻👶🏻

(null)

(null)


Henrys fotbollsfoto, han är grym och tränar flera ggr/vecka och spelar matcher då och då. Kul att han gillar fotbollen igen. 🤩

Önskar er alla en fin helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0