Veckorapport

(null)

Jag gjorde inte många knop mina lediga dagar tisdag och onsdag. Planerade lite, pratade med banken om taklånet, fixade och donade och satt och njöt av min ledighet. Det är inte helt klart med banklånet men det blir nog klart nästa vecka och vi har bestämt oss för en takfirma. Så förhoppningsvis får vi nytt tak här i sommar! 🤗

I torsdags kunde jag veckohandla innan kvällspasset, så underbart att kunna göra det nu med 2 bilar då Felix också jobbar skift. Sedan hade jag och 2 barnmorskestudenter en väldigt fin förlossning så det var roligt!

I fredags jobbade jag heldag, 7-21:45 blev det och det var först ett intensivt pass på förlossningen med min student på dagen då vi fick vara med på ännu en fin förlossning! Kvällen spenderade jag på BB och det var full rulle från start till slut… värt pengarna? Nja men allt är bortglömt när pengarna rullar in på kontot 🫣🤩

Ha en fin helg allihopa!! ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0