Friyay

(null)

(null)

Veckan då: Jobba måndag och tisdagkväll med induktioner (igångsättningar) och det var en del att stå i men allt gick bra 🙂. 

Ledig i onsdags så då passade jag på att beställa en hel del julklappar, älskar onlineshopping! 🥰🙏🏻 Jag räfsade ihop en massa löv i trädgården så det blev 6 fulla sopsäckar… Det kändes som det var i sista rycket för precis därefter snöade det. 
Sedan blev det soffan, bingade 5 avsnitt av "The squidgame The challenge" på Netflix, kunde inte sluta kolla 🙂

(null)

Igår var jag på CAMST hela dagen, där teamtränar vi tillsammans med kollegor som narkospersonal, obstetriker, barnmorskor och undersköterskor. Vi tränas i akuta situationer, mycket handlar om kommunikation och samarbete och allt filmas. Sedan har vi reflektion och så. Mycket roligt och lärorikt! 

Idag är jag ledig men har en massa på programmet, träning, veckohandling, förbereda inför att jag ska prata om IUFD (intrauterin fosterdöd) för våra nya barnmorskor på måndag och betala alla räkningar… Sedan blir det soffan, Idol semifinalen 🥰

I helgen jobbar jag lördag och söndagdag. 

Önskar er alla en fin helg 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0