Helgen nalkas

(null)
Magneter till bilen 
(null)
Alicias adventskalender
(null)
Felix adventskalender 
(null)
Julduk
(null)
Julbricka
(null)
Bottle covers
(null)

(null)
Till nyår
(null)
Till killarna
(null)
Julgranschoklad
(null)
Sötaste Luciatåget
(null)
Kakburkar
(null)
Badrumsmattor
(null)

(null)
Denna ska hänga från balkongen 
(null)

Min julpyjamas 😍🧑🏼‍🎄

I tisdags jobbade jag med födande tillsammans med min barnmorskestudent men vi fick ingen förlossning tyvärr. 

(null)

I onsdags var jag ledig och plockade ner allt Halloweenpynt. Fixade med lite grejer, kollade på film och serier. 

Igår, torsdag, jobbade jag kväll som koordinator på förlossningen och det var en minst sagt intensiv kväll men allt gick bra i slutändan. 

Ikväll, fredag, jobbar jag också men är sedan ledig resten av helgen så vi ska bara umgås, mysa och äta gott 🤪

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0