Helgen

(null)

(null)

(null)

I fredags jobbade jag med induktionerna och det var ett bra pass.

I lördags hade vi en underbar dag, jag var ledig och efter en timmes powerwalk åkte jag och Felix för att köpa god västafrikansk mat samt utförde några ärenden. Sedan låg jag i soffan resten av kväll för att kolla på film och serier.
Vi såg Five Nights at Freddys och nja säger jag bara, kändes som en skräckkomedi och det kanske det är?!

Rekommenderar en minidokumentär på Netflix "Twin flames" som handlar om en sekt i USA, helt sjuk! Se den!

Har börjat kolla på Ondskan oxå, en ny serie på Tv4 play tror jag eller svtplay. 

I söndagskväll jobbade jag extrapass och då var jag på antenatalen. Det var en intensiv kväll med en hel del som hände men allt gick bra i slutändan.

Ny vecka igång och jag jobbar månd-tisd, sedan ledig onsdag, sedan utbildning på torsdag samt ledig på fredag 🙂🙏🏻. 

Jag hoppas ni alla får en fin höstvecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0