Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite fler inköp inför julen 🧑🏼‍🎄🥰🎅🏽. Det känns som det enda jag gör just nu är att gå och hämta paket på olika ställen… 😅

Julklapparna börjar bli kompletta, självklart inte klart än. Henry fyller ju 18år typ 2 veckor innan jul så först ska det fixas presenter till honom och sedan därefter hitta på julklappar till honom, inte det lättaste… 
Men det är roligt, fastän pengarna rullar rejält men så är det bara jul en gång om året. 

Jobbhelgen var helt ok, jag satt som koordinator båda passen och det var lite att pussla med men det gick runt på något sätt som vanligt. 

Ny vecka är igång, jobbar kväll idag tillsammans med min barnmorskestudent. Först ska jag hålla lite utbildning/föredrag för de nya barnmorskorna som jag berättat om förut. Det ska handla om IUFD (intrauterin fosterdöd). 

Ledig tisdag och i helgen men jobbar månd, onsd-fred. 

Ha en fin vecka allihopa! 🌸🌸

Här är det snö nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0