På väg hem från Skåne

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Helgen i Skåneland: vi bodde hos syrran Ingells på Annavälla farm i Skurup. 

I lördags hälsade jag på min mamma en stund, Samuel lämnade jag hos min bror E med familj så han kunde umgås med sin kusin Oden så mycket som möjligt. Sedan mötte jag upp brorsan E med familj och min syster Ingells på Rekas Burgers där vi åt middag. Efteråt hängde vi hos min bror E där vi spelade spel och kollade film. Mådde så illa när vi skulle åka hem, matkoma, frosseri kalla det vad du vill… Min pankreas var inte så glad 🙂. Samuel sov över där.

I söndags drog jag och syrran Ingells till Vellingeblomman där det var sista dagen på Halloweenutställningen och de hade även tagit fram sina julgrejer och utställning så det var riktigt mysigt och roligt. Hittade Halloweente och 400g Ragusa 😍

Idag, måndag, så åkte vi hem till min mamma och min syster P kom också dit. Vi åt lunch med mamma och snackade en massa. 

Nu sitter vi äntligen på tåget! 1 timme och 35 min senare än planerat… Trötta men glada över en fin helg i Skåneland!

Imorgon börjar allvaret igen, Samuel tillbaka till skolan och jag jobbar kväll tisdag och onsdag, är ledig torsdag och fredag. 

Önskar er en fortsatt fin höstvecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0