På väg med tåget till Skåneland

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Halloween was fun 🤡☠️🎃🧙🏻‍♀️👻

Jag var ledig 🙂 Min vän Jenny och dotter kom och spenderade kvällen med oss ❤️. Mycket skratt och glädje, åt mycket gott, vi gick trick or treat och många barn kom till oss. Många kommentarer om vårt pynt, "hur har ni råd med allt pynt?" sade ett barn hahaha

(null)
Såg äntligen Saw 10 i veckan, wow, tänk att de hittat tillbaka till den äkta Saw andan efter lite filmer på villovägar… mycket bra film! 

I veckan har jag jobbat med antenatala patienter, suttit som koordinator samt haft en egen förlossning, ett superfint PN, Partus Normalis. Så underbart! 

I onsdags var jag också ledig och jag hade pyjamas typ hela dagen, låg i soffan och kollade film samt åt Halloweenrester. Underbart med lata dagar 🤪

Samuel och jag sitter just på tåget ner till Skåne där vi kommer spendera helgen, åker hem måndagkväll. Ska bli mysigt att komma iväg lite 😃

Önskar er en fin helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0