Veckan!

(null)

(null)

(null)

Några nya Halloweengrejer som anlänt i veckan. Sängkläder, dörrmatta och dörrklocka 👻🤡🎃❤️

(null)

I veckan började "Kärlek över gränserna Norge" 🥰 Nu kollar jag på så många serier och program samtidigt att det är svårt att hinna med 😅😅. Skriver upp annars glömmer jag 🤣🤣

Bra jobbvecka där jag haft lite olika positioner, 2 pass med barnmorskestudent där vi var med om en förlossning, skolat in ny barnmorska, varit på BB och idag suttit som koordinator. Kul med omväxling! 

Jag var ledig i tisdags och tog det mest lugnt men färgade även håret och ögonbrynen, och lite annat smått och gott. 

Ledig helg framför mig och tanken var att köpa vinterkläder till Samuel men nu är han sjuk med feber o halsont… Henry behöver dock nya jeans m.m. så vi åker väl ut imorgon och letar efter det. Sedan blir det en del timmar i soffan för att komma ikapp med serierna! 😁

Jag börjar må lite bättre nu, har mer ork och energi och känner mig nästan som vanligt! 🙏🏻🙏🏻

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas ni alla mår bättre nu ❤️

Svar: Tack ❤️❤️
Chetti

2023-10-11 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0