Våren kom tillbaka

Som alltid i april kommer det ett snöoväder men som tur är så ligger det bara kvar några dagar. 

(null)

(null)

Jag på jobbet under Påskdagarna 🐣 Det livar alltid upp för både personal och patienter. 

(null)

Vi hade ett väldigt lyckat Påskfirande på Långfredagen med mina närmsta vänner. Ett jättegott Påskbord, en härlig promenad och sedan blev det gottegott och tv tittande. Mycket skratt och intensiva diskussioner 🙂

(null)

(null)

I helgen åkte vi ut och åt mat på Heron City samt gick på bio och såg Kung Fu Panda 4. Helt ok film, är ju ingen barnfilmsfantast men den hade sina ljusglimtar. 

Påsklovet är över för denna gång men Samuel har studiedag så han är även ledig idag. Henry är igång med sin praktik igen, mindre än 2 månader innan han tar studenten. Alicia pluggar vidare på journalistprogrammet. 
F har genomgått några intervjuer men inget svar än, vi håller tummarna! 

Jag har varit ledig i helgen och är det även idag, måndag. Jag ska pyssla med lite grejer, städa och så.

Vi kollar just nu på en bra serie på Netflix som heter From. Mystisk och lite skräck men kunde varit ännu mer skräck i det hela hahaha 

Ha det gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0