Fattigt värre

Kollade kontot imorse… Det är inte bara julmat och sådant utan det är decembers räkningar som slukade våra löner… känns deprimerande…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nyårsafton i bilder. Jobbade kväll i bebisfabriken och sedan firade vi själva därhemma, mysigt! 🥰

Ikväll jobbar jag mitt fjärde kvällspass på raken så nu är jag sliten men vi har haft bra och lugna pass. Jag hade en förlossning i lördagskväll 👶🏻

Nytt år 2024 och vi har väl inga storslagna planer mer än att försöka hålla i de sparpengarna vi har kvar men inte lätt med alla utgifter… 

Igårkväll när jag kom hem så aåg jag något svart bakom Henrys säng, jomenvisst var där svartmögel bakom hans säng… även lite bakom Alicias… försökte ta bort en del av det och flyttade sängarna bort frn väggarna. Så vi får väl ta hit några gubbar som kan kolla på detta och hur vi kan åtgärda/förebygga att detta händer igen. De har ju rummen stängda hela tiden och vädrar aldrig…
Rolig början på året…

Låter väldigt pessimistisk i detta inlägg men det är bara att fundera ut lösningar och göra något åt det, finns alltid de som har det värre 

I veckan jobbar jag alla dagar förutom onsdag och torsdag, då måste jag försöka återhämta mig från allt…

Ha en fin vecka allihopa ❤️ och ett riktigt gott nytt år!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0