Fortsätta blogga?!

(null)

Det är lite där mina tankar går just nu. Jag har ju drygt 150 läsare/vecka vilket är fantastiskt roligt. Men jag känner inte så stor glädje och lust att skriva om vad som händer hos oss då ingen egentligen bryr sig…

Så känner jag också inför mina andra sociala medier som Insta och FB, har ingen lust längre att dela saker. Har mitt fokus på familjen just nu och mitt egna mående. 

Så detta kanske blir mitt sista inlägg för alltid eller så kommer lusten tillbaka igen senare?!

Ha det gott mina läsare! Ta hand om er! 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja jag hajar, om du känner att du skriver för andra så blir det inte så roligt, jag ser allt sånt jag lägger upp som ett sorts tidsdokument, samma med allt på youtube, att det blir något för barn och barnbarn i framtiden att ha och gå tillbaka till.

jag har även börjat göra dagliga inlägg på min nya tiktok, bara snabbt där jag går igenom dagen, det blir samma sak men så mycket enklare, men tänk att du gör detta för din egen skull.

tjingeling

2024-01-24 @ 06:57:46
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Jag förstår precis din känsla. Att dela väldigt privata saker om sig själv, vilket givetvis är självvalt, men man saknar feedback. Man vill inte bara blotta sig utan att få något tillbaka. Den känslan har jag haft i många år när det gäller sociala medier. Över lag tycker jag också att folk delar mindre. Utan vår käre bror och kompani, hehe. Du kan ju göra som jag. Ta enbpaus och skriv bara när det faller dig in. Jag har pauser på flera veckor ganska ofta. Är mycket mer restriktiv med vad jag delar med mig av. Använder mig mer av bilder med kommentarer. Klart att det viktigaste är dit och familjens mående ❤️ allt annat är sekundärt 🙏

2024-02-01 @ 00:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0