Helgrapport

Tråkig jag är men tar knappt några bilder längre då jag inte har lust…

Vi har haft en lugn helg där Knut körde julen ut i lördags så nu är här sådär mörkt, tomt och tråkigt igen… 

Kollat på Love i Blind Sverige och film varvat med träning, gottegott och andra ärenden.

Samuels magonda är kvar, misstänker magkatarr och/eller laktosintolerans i samband med oro. Det är en konstant molande värk i navelplan och ibland till höger vid nedersta revbenet. Det blir värre när han äter eller dricker, ganska direkt efter särskilt efter mjölk. Jag är ledig idag, Samuel är hemma från skolan men jag hoppas han kan gå tillbaka imorgon. Vi har fått en tid till Vårdcentralen 10:45 idag och jag hoppas de hittar vad som kan vara fel alternativ skickar remiss till en instans som kan utreda… Det kan ju ta tid så hoppas vi kan få någon tillfällig hjälp, råd och tips för buksmärtan så han kan gå i skolan i alla fall. 
Fortsättning följer…

Jag jobbar sedan tisdag, onsdag och sedan fredag-söndag. 

Idag började Henry sin praktik på Munters i Kista, ca 1 timme och 20 min enkel resa kollektivt med 2 byten… Hej hej 08-land 😅😅. Måndag-torsdag hela terminen ska han vara där! 

Alicia börjar journalistprogrammet idag på Södertörns högskola, spännande! 😃 3 års studier. 

Önskar er alla en fin vecka! ❤️

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur trivs Alicia? Hoppas hon tycker att utbildningen är givande!! 🙏🙏🙏 Det var min dröm att bli journalist 🤩

Svar: Alicia trivs väldigt bra! ❤️
Chetti

2024-02-01 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0