Helgrapport

(null)

Emma, min bonusdotter, fyllde hela 28år i söndags!! ❤️❤️❤️

Jag har varit i hennes liv sedan hon var 2år, så otroligt kul att ha en extradotter att följa genom livet 🙏🏻🥰

Jobbhelgen var bra, lördag var jag koordinator och det var pyssligt för nu går bebisfabriken i full fart igen 👶🏻

I söndags kämpade jag och min barnmorskestudent med en familj som inte födde på vårt pass men hoppas hon gjort det nu 😃. 

Sett en massa olika slags filmer i helgen, underbart att bara få slappa ett par timmar/dag. Planerar in det för att det ska bli av. 

Nu ikväll jobbar jag också samt imorgonkväll. Är sedan ledig på onsdag men jobbar sedan torsdag och fredag igen. Så mycket jobb men det är kul, eller?! 😅😅

Ena bilen strular igen, Mercedesen, så den ska in på verkstaden på nytt och förhoppningsvis lagas så den håller ett tag till. 💸💸💸

På lördag åker julsakerna ner, verkar som typ de flesta redan tagit undan det men det är ju så tråkigt 😩. Hoppas det inte tar lika många timmar att få ner det som när jag satte upp det…

Önskar er alla en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0