Veckan

Jobbveckan var ok, haft BB patienter, gick sista passet med min barnmorskestudent och vi hade en fin förlossning. 

Min lediga onsdag skulle jag städat men hade ingen lust så efter träningen låg jag mest hela dagen och kollade olika filmer, fastnat för danska filmer och sett flera stycken i veckan.

Torsdag och fredag har jag suttit som koordinator och det har varit pyssligt men vi fick ihop det på något sätt som vanligt 😅

Jag känner oro över Samuel som nu haft buksmärta ett par dagar, inte jätteont men lite smärta och obehag. Blir värre när han äter och dricker, oavsett vad det är så hans aptit är dålig, han både äter och dricker sämre pga detta, rädsla för att det ska göra ont. Han är också orolig över saker och ting som t.ex. vara själv hemma och att någon ska hacka hans konto. Någon hade skickat ett hemskt klipp på nätet också där någon bli halshuggen vilket han tänker mycket på… 

Så han gick hem efter första halva skoldagen och var hemma igår också pga buksmärta. Samtidigt går han som vanligt, sover bra och kan spela dator/kolla tv utan större problem.

Blir det inte bättre ringer jag VC på måndag för att få hjälp/träffa läkare. Jobbigt och jag känner mig som sagt orolig, inte roligt när barnen mår dåligt.

Ledig i helgen och julen ska köras ut, vi ska äta gottegott och kolla serier/filmer. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0