Samuel 12år




(null)

(null)

(null)

Hipp hipp hurra på minstingen Samuels 12-årsdag!! 
🎁❤️🎂🎉🍭🎈🥰😃❤️

På lördag håller vi kalas härhemma för skolkompisar, familj o vänner.

(null)

(null)

I helgen har jag bakat några av mina goa kagor som det ska bjudas på! 

(null)

(null)

(null)

Några av presenterna han fick av oss 🙂. 

(null)

I lördags hade vi Mellofest, jag och min vän Jenny. Det var kul och typ rätt låt vann 🤣🤩😻

Ny vecka är igång och idag fyller ju Samuel år så jag är ledig men ska storstäda hela nedervåningen m.m. 

Sedan blir det jobb tisd-torsd och fick faktiskt tag i ett extrapass på fredagkväll 🙏🏻

Ska försöka hinna med att påskpynta i veckan också 🌼🌿🌻

Önskar er en fin vecka! 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad roligt med mellofest även på tu man hand, mer glamour åt folket!!

Hoppas Samuel hade en fin födelsedag och ett kul kommande kalas 🥳

2024-03-11 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0